Here I am

My photo
Taman sri gombak, Malaysia
Assalamualaikum , hi I'm Kyla , full name is Nur Aqilah Abdullah and I'm 17th on 19Dec . sch at Hillcrest high school I am friendly , talk-active ,I ♥ shopping the most, singing of course , kekadang sumbat jugak , Jujur ni weh . I am not arrogant person . so come talk to me ! I think and that is all that i am , I'm born this way .thankss to view my blogger yg mcm apaa ni -,- kbaii
sorryyy jarangg update , :D



May 18, 2011

MAY to JUNE




week's ni memang pack gilaa ,with Midyear exam -,- wtf semakin dekat hari SPM :( nak menjawab soalan tu some was okay some was k.o jugak lah , ada yang sampai tk sentuh pun buku and tk tahu apa apa pun , apa nak jadilah Kyla Mcknight ni . and 1more dengan my lovely sister , Adriana & Amani nyaa balik , diorang comfirm lah nak berjalan kan ? HAHA nak buat birthday party lagi , whoatt . dengan Mufaa lagi nak berdating , and last Folio Seni sekolah , Fuck banyak gilaa dho. till now tk siap siap ni , left 4days something mcmtulah -,-kay whatever yang penting aku mengantuk gila ni . btw Wish me all the best in Mid year exam yeah , hehe kbaiii :)